28 Mart 2010 Pazar

KIZIMLA FRANKFURT GUNUMUZ







dun kizimla ilk defa kiz kiza bir gun gecirdik,oglum sagolsun 7 yasinda ve kesinlikle alisveris yerlerinde gezmeyi hic sevmiyor.en son gittigimiz alisveris merkezinin kapisindan girince basladi,susadim diye ,yarim saat sonra aciktim,yok ayagim agridi yok oyuncak istiyorum diye.hic bir sey alamadan donduk.



ama dun superdi,esim calisacakti ve oglumu da goturdu ise ,bizi de giderken frankfurtta birakti.ilk once saatlere falan baktik,gece kiyafetlerine (yazin erkek kardesimin dugunu var ,henuz cok erken ama kizim cok hevesliydi,vaktimiz de vardi istediklerinin hepsini denedi).sonra romer e inip kizimin istegiyle o cok unlu cafe de masrapa buyuklugunde fincanlarda kahvemizi ictik,uzun uzun oturduk.ve daha sonra yine kendimizi alisverise verdik,sakin kafayla bayagi bir alsveris yaptik.aksam 5 e dogru bizim evin erkekleri geldi,turk lokantasinda yemegimizi yemeye basladik vetabiiki sessiz gunumuz o anda bitti.ben yemek yemiyecegim,yok vazgectim yiyecegim,ben meyve suyu demedim ,fanta dedim,catalim dustu,tuvaletim geldi.neyse yine de cok guzeldi arada insan sakinlik istese de oglumun mizmizliklari da ayri bir renk katiyor dunyamiza!!!

12 yorum:

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim selamlar bende frankfurta 10 dakika hattersheimda kaliyorum .Siz demi frankfurta kaliyorsunuz merak ettim dogrusu Sevgiler canim öptüm.

susamcorekotu dedi ki...

tipik erkek çocukken de aynı oluyorlar demek :) genelde alışverişden hoşlanmazlar ya

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim cok memnun olurum elvette seni tanimak isterim eger istersen tellefon numarami yaza bilirim sevgiler canim

Emel Kurt dedi ki...

selam ne güzel kiz kiza kezmek, 5.ayda esimin kardasinin dügünü var. henüz hic hazirlik yapmadik.bakalim hayirlisi,kizin kac yasinda benim büyük kizim 14, kücük 7 yasinda bizde kücük kizla ayni sorunlari yasiyoruz.okuyunca gülümsedim:)))sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

cocukta olsa büyük erkekde olsa alisveris onlar icin cekilmez olur,ben esimle gittigimde cabuk bak alacagini al der yada, gider ben alisveris yapana kadar kahve icer ben genelde yalniz gidiyorum sakince kafama göre takiliyorum
kizinla güzel bir gün gecirmissin kiz kiza
sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

al bendende o kadar, bende cocuklarla bir yere cikamiyorum...
ne iyi yapmisiniz...
sefaniz olsun

MÜNSTER dedi ki...

Ohhh sefaniz olsun, ben de var öyle bir oglan... Ne yapabiliriz ki... Onlarin gönlü olsun da.... Sevgilerimle, Güzel bir hafta diliyorum....

Yaren dedi ki...

Ne kadar güzel özendim size.Benim ufaklik yüzünden coktandir böyle kiz kiza alisverise gidemiyorum. Frankfurtuda özlemisim ,resimleri görünce anldim. Ben frankfurt yakinlarinda 3,5 sene yasadim daha sonra mannheima tasindik. Sana böyle güzel gecirecegin nice günler diliyorum canim.Sevgiyle kal.

NarincE dedi ki...

Kız kıza gezmek dah güzel oluyor, haklısın. Mutlu bir hafta dilerim.

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim hayirli aksamlar adresimi kaydedip yayindan alirsan memnun kalirim sevgiler en kisa zamanda isallah bulusmak üzere öptüm.

halibra2k7@hotmail.de

Kendimce dedi ki...

eee o da gün gelecek büyüyecek ve bütün bunları kendisi hiç yapmamış gibi davranacak ne güzel bir gün geçirmişsiniz sefanız olsun

bellek dedi ki...

Aynı sorunları bizde yaşıyoruz canım.Benim oğlumda hiç hoşlanmıyor ve başlıyor mızmızlanmaya.....
Kızım la daha keyifli alışveriş yapıyoruz.Hem de karşolıklı fikr alış verişi yaparak...
selamlar

Related Posts with Thumbnails