7 Şubat 2013 Perşembe

Elmali,havuclu,kakule ve tarcin aromali KEK

aslinda o kadar cok tarifim birikti ki hepsini ayri aletlerle fotografladim ne nerede karisti,hepsini sirayla verecegim insallah,
bu kek te mis kokulu bir kek oldu.
2 yumurta,1 su bardagi sekerle cirpilir,yarim su bardagi su,yarim su bardagi sut,1 su bardagi siviyag,1 vanilya,1 kabartma tozu,2 corba kasigi kakao,1 tatli kasigi tarcin ve kakule ve aldigi kadar unla cirpilir.2 elma kücük dogranir ve rendelenmis 1 havucla hamura karistirilir.180 derecelik firinda pisirilir yaklasik yarim saatten sonra.kürdan testi pisip pismedigini gösterecektir .cogumuz bilir ama belki bilmeyen vardir,kekin güzel kabarmasi icin firini ilk 15 dakika kesinlikle acmamak gerekiyor,sönebilir.

10 yorum:

LeylaK dedi ki...

evet kokusu bize de geldi :)

kalpkurabiye dedi ki...

nefis aromalı bir kek ellerinize sağlık..
sevgiler..

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

O kadar malzemeyle mis gibi kokar tabiki, kekte yok yok. Ellerine sağlık

sevimin sayfasi dedi ki...

nefissss
ellerine saglik canim

Banu dedi ki...

hımmm çaya davet var:)) ellerine sağlık...

Yeşim dedi ki...

off tüm aromalar bir arada nefis olmuştur eminim...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

huuuuuuuuuuuuuu nerdesin arkadaşım:)))
hayırlı ramazanlar

Lezzet Taneleri dedi ki...

Harika olmuş.Kekinizde gözüm kaldı...
Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
http://lezzettaneleri.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...


Emelciğim çok zaman olmuş..
Oysa bu benim en sevdiğim keklerden..
Eski dostların seslerini duymak beni çok memnun etse de, sayfalarındaki sessizlik oysa ne çok üzüyor..
Bak ben ameliyatlar radyoterapiler ve yarın başlıyacak olan kemoterapiye inat her şeye ! rağmen dönüp yazdım..
Haydi bir gayret :))

mutlu yıllar canım.. sağlıkla sevgiyle..

Related Posts with Thumbnails