19 Ağustos 2010 Perşembe

LAZANYA


250 gr kiyma 2 soganla kavruluristenirse biber ve havuc rendesi de eklenir,bol domates,biraz salca ve suyla sulu bir karisim yapilir.ayri bir yerde besamel sos hazirlanir( ben hep goz karari yapiyorum ama 2 kasik tereyagi ve iki dolu kasik un yaklasik) biraz kavrulur sut eklenir.

tepsinin ilk katina haslamadan kullanilan lazanya hamuru dizilip ilk kata biraz besamel sos dokulur sonra tekrar lazanya kiymali sos iki kez tekrarlanip bu islem en uste de besamekl sos dokulerek firina verilir .ben ilk 30 dakikayi uzerini kapatarak pisiriyorum yumusak olmasi icin .son 10 dakikada da uzeri acilip ksar serpilerek pisirilir .

14 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık hemşehrim:))
nefis olduğu herhalinden belli:))
sevgilerimle..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Nefis görünüyor elinize saglik,bizde ne zamandir yapmiyoruz,bu hafta yapmali...

Yalniz esim besamel sos sevmedigi icin,krema ve süt en üste bol kasar rendesiyle yapiyorum,nefis oluyor...

Sevgiler.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Nefis olmuş.Hayırlı ramazanlar..

Sevil Şahin dedi ki...

emelcim lazanyada ne güzel duruyor öyle ellerine sağlık
evde bir paket var bana bakıyor bari bende onu yapayım :))

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Hayırlı iftarlar.

Saygılar.

Adsız dedi ki...

selam emelcigim harika ellerine saglik
hafta sonu bende lasagne yapayim uzun zamandir yemeistik :))))
sevgilerimle

Canan Demirbağ dedi ki...

Lazanya nefis gözüküyor,ellerinize emeğinize sağlık...

Çağla Yılmaz Bayar dedi ki...

Eline Sağlık Emel abla!
Canım istedi yahu:)Nefis gözüküyor.

Narince dedi ki...

Lazanyaya hayır denebilir mi hiç? Ellerinize sağlık.

Armina dedi ki...

Lazanyayı çok severim, nefis görünüyor ellerine sağlık.

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. Hiç lazanya yemeyen ve yapmayan biri olarak mutlaka denemeliyim. Afiyetler olsun.
Sevgiler.

HİLAL YÜKSEL dedi ki...

merhaba, yorumuna teşekkürler , siteni çok beğendim, ellerine sağlık, lazanya hiç yapmadım bu tarifle deneyebilirim:))

hanife dedi ki...

eline sağlık görüntü harika afiyet şifa olsun

Mutluanne dedi ki...

Nefis görünüyo ellerinize sağlık
sevgiler

Related Posts with Thumbnails