23 Mayıs 2010 Pazar

(KÄSE SAHNE TORTE)KREMALI PEYNIR PASTASI




bu pastayi oya abla yapmisti gecen gun,hemen resmini cekip,tarifini aldim,cok lezzetliydi.almanyada cok satilan bir pasta bu,evde yapilmis hali cok daha guzel oluyor.


150 gr seker,1 paket vanilya,5 yumurta cirpilir,150 gr un da ilave edilip yavasca karistirilip onceden isitilmis firinda160 derece 30-35 dakika pisirilir. soguduktan sonra ortadan ikiye kesilir.


6 yaprak jelatin (tarifin asli bu ama agar agar la da yapiliyor yani bitkisel katilastirici)soguk suds islatilir.175 gr seker,3 yumurta sarisi ve 250 ml sut karistirilip ocakta iyice isitilir (kaynamayacak)jelatin de eklenip iyice cirpilir.30 dakika kadar bekledikten sonra.ayri bir yerde cirpilmis3,5 kutu krema ve 350 gr magerquark karistirilip bu yumurtali karisima dokulup karistirilir,(quark yerine sanirim turkiyede tuzsuz lor peyniri yada labne kullanilabilir)


kekin ilk katini uzerine krema yayilip kekin obur yarisi da koyulup buzdolabinda 1 gece dinlendirilir,servisten once bol pudra sekeriyle suslenir.
kremali tatlar etkinligine gitsin

14 yorum:

Atike Momini Ziya dedi ki...

harika, bol kremalı pastalara bayılırım ama içindeki jelatın işi beni düşündürüyor. onsuz nasıl olur acaba ???
oya ablanın ellerine sağlık. yiyenlerede afiyet şifa olsun ia...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhaba Emel'ciğim,

Tarifin 15 Haziran itibariyle sayfamda yerini alacak. Katılımın için teşekkür ederim. Ellerine sağlık.

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik simdi mutfagima gecip kizim icin pasta yapmaliyim .Sadece düsünüyorum nasil kolay bir pasta .Pastan nefis olmus size afiyetler olsun .

sevimin sayfasi dedi ki...

käsekucheni ailecek cok severiz,
pasta süper olmus, ablaninda seninde ellerine saglik

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM
SEVGİLER

hanife dedi ki...

çok değişik bir pasta afiyet şifa olsun

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

dilek hanımın mutfağı:Pastan harika görünüyor ellerine sağlık AEO SELAMLAR

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Görüntüsüne bayıldım.
Tatlım,kızın için dileklerini Allah'ım duysun inşallah.Haklısın onlardan ayrılmak çok zor. Ama hayatını,geleceğini hazırladığı için Allah da bize güç veriyor galiba.
sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyor vallahi

humeyra dedi ki...

Ya çok fena canım çekti. Bu nasıl bir görüntü böyle! Bol kremalı pastaları çok seviyorum zaten. Aslında buraya yorumuna cevap yazmaya gelmiştim de bu pasta beni benden aldı.
Gelelim fotoğraf çekme mevzusuna. Zaten fotoğraf çekmeyi yemek yapmaktan daha çok seviyorum :) Yemekler de mankenlerim oluyorlar. Allayıp süsleyip pozlarını alıyorum. Hatta bir ara acaba fotoğraf bloğumu açsam diye düşünmedim değil. Dalı, otu, böceği, yemeği, insanı... Ne bulursam çekip bloğa mı koysam diye düşündüm.

Narince dedi ki...

Emel Hanım, yapanların ellerine sağlık, keki de yumuşak görünüyor.

MUTFAKISTAN dedi ki...

ELINIE SAGLIK HARIKA GORUNUYOR
SEGILER

Cafe Pepela dedi ki...

Muhteşem gözüküyor!
:)
Ellerinize sağlık gülüm...

sarımutfak-hande dedi ki...

harika olmuş merak ettim lezzetini
ellerine sağlık canım

Related Posts with Thumbnails