20 Mart 2010 Cumartesi

SCHWEINSÖHRCHEN(adini belli sebeplerden tercume etmeyip durbun corekleri olarak degistirdigim kurabiyeler)











ben bir tatli bir tuzlu yaptim ikisi de guzel oldu..




taze milfoy hamurunun (buzlukdakileri de birlestirip merdaneyle hafif acinca da olur) icine tatlisi icin portakal kabugu receli surdum tahin ya da nutellayla da deneyebilirsiniz.tuzlusu icin de 1 kasik ketcabi hamurun her yerine surup rendelenmis kasarlari da yine her yerine yaydim.




hamurun iki tarafindan baslayip rulolari ortada birlesince 1 er cm kalinliginda kestim. firindan cikinca da afiyetle yedik. sizlere de afiyet olsun 5 dakikanizi bile almayan pratik bir lezzet.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim... Bir tane tatlisindan aliyorum... Sevgilerimle,

keskinli dedi ki...

canim yorumun icin tesekkür ederim ben buara yogunluktan pek dönemedim kusura bakma ama sükür rabbime her sey yolunda

ismi tauaf ama tadi süper ellerine saglik sevgiler

Unknown dedi ki...

Ne güzeller ellerine sağlık

rabis dedi ki...

palmiye desek basit bir sekilde :) ?

birdeneyeyimdedim dedi ki...

Adını olduğu gibi çevirseniz ne olurdu ki? Adı öyle ama içinde bir şey yok...

Related Posts with Thumbnails