25 Mart 2011 Cuma

PASTANE POGACASI;LAHANALI BÖREK;KOLAY PASTA





bu pogacanin tarifini seneler önce ayse tüter vermisti televizyonda,o gün bu gündür de benim en favori tariflerimden,bazi noktalarina dikkat edildiginde hep tutan bir tarif.

1 paket yas mayave 2 corba kasigi seker ,1 su bardagi ilik su süt karisiminda karistirilir. 5 dakika sonra,1 paket yumusak tereyagi,2 yumurta(birinin sarisi üzeri icin ayrilir),1,5 tatli kasigi tuz,1 corba kasigi mahlep,ve unla yogurulur.unu azar azar dökerek yogurun ve cok yumusak bir hamur elde edin.yaklasik 40 dakika hamuru mayalandirip seklini verin,tepside tekrar 20 dakika kadar mayalandirip yumurtasini sürüp,firina verin

yine resim eklemede bir sorun var sadece pastanin resmini yükleyebildim,sonra tekrar deneyecegim

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Emelciğim poğaçanın ve lahanalı böreğin resimleri yok pastanın resmi ve altında da poğaçanın tarifi var yanlışlıkmı oldu canım???
pastan da güzel görünüyor bu arada eline sağlık
Düzelince yine gelirim sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

pastan harika görünüyor, pogaca ve böregin resimlerinide merak ediyorum...
ellerine saglik canim

çeşnici Handan dedi ki...

Pasta çok güzel olmuş ellerine sağlık diğerlerini de merak ediyorum.

Unknown dedi ki...

şimdi poğaçanın ve böreğin de resimlerini görebildim canım eline sağlık özellikle poğaçalar ye beniii diye bağıran cinsden:)))
sevgiler Emelciğim

Öznur dedi ki...

30 Mart - 25 Nisan 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 12.'si olan "45 Dakikalık Tarifler" etkinliğine ben http://www.tarifkolik.com ev sahipliği yapacağım.
Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.
Bunun için yapmanız gerekenler:
Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobidünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber
vermelisiniz. Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
Siteniz yoksa; oznur@tarifkolik.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.
Haydi hazırlanması ve pişmesi 45 dakikayı geçmeyecek pratik tariflerinizi 25 Nisan'a kadar gönderin ve ne kadar hızlı olduğunuzu gösterin.
Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...
GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK DİLEĞİYLE
SEVGİLER..
ÖZNUR

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım hepsi çok güzel görünüyor.

sarımutfak-hande dedi ki...

poğaçalar harika olsada yesem ellerine sağlık canım

Emel Kurt dedi ki...

selam emel ciğim fotoğrafların tamamını artık görebiliyorum.hefsi çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık, sevgiler.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım gerçekten pastane poğaçasına benziyor:)

beylikdüzünde dedi ki...

Poğaçalar harika görünüyor,emeğinize sağlık.

Related Posts with Thumbnails