7 Eylül 2010 Salı

KARNIBAHAR SALATASI


oglumun arkadassinin annesinden aldigim bir tarif ,karnibaharlari haslamadan cigden yaptigini soyleyince sasirmistim ,gercekten cok lezzetli bir salata tavsiye ederim.

1 kucuk karnibahar yikanir,cok kucuk parcalara ayrilir(gercekten cok minik olmali),

1 kavanoz miracel whip light (yaklasik 250-300 gramlik cesnili,az yagli bir mayonez cesidi turkiyede sade mayonez de kullnabilirsiniz),1-2 kasik yogurt,dereotu,maydonoz,karabiber ve dilenilen baharatlarla tatlandirilir.

1 gece ya da en az 4-5 saat buzdolabinda bekletilir,(karnibaharlar cig olduklarindan iyice yumusamalari icin) ben sonradan biraz konserve misirla da denedim o da yakisiyor. afiyet olsun.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba,bu salatayı çiğ olarak hiç denememiştim.denemek isterim.ellerine sağlık.sevgiler.

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok besleyici, çok leziz bir salata olmuş.

Saygılar.

yemekbiraşk dedi ki...

kesinlikle böyle daha lezzetli olmuş
sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

hiç çiğden yememiştim karnıbaharı yavaş yavaş çıkar tezgahlara denemek bize farz olur:))

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

farklılıklara her zaman açık olmak gerek..
ellerine sağlık
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

Bayramı tatil değil bayram olarak yaşayacağımız bir bayram olması dileğimle...
iyi bayramlar dilerim...

Sevgiler,

Deniz..

Related Posts with Thumbnails