8 Şubat 2010 Pazartesi

BUZLUK HAMURUNDAN BOREK




  • bu tarif gercekten de firindan ciktiginda citir citir olan her yiyenin tarifini istedigi bir borek.ayni sekilde ben de yedigimde hemen tarifini almistim arkadasimdan.


  • 500 ml.ilik sute 1 paket yas maya tuz ve unla bir hamur yapilir.cok yumusak bir hamur olacak ele yapisir halde olacak. mayalaninca zaten kendini hamur toparlar.yarim saat kadar mayalandirdiktan sonra unlu tezgahta mumkun oldugunca buyuk acilir icine 250 gr.yumusak margarin surulur .Bohca seklinde katlanip.buzluga koyulur.ben geceden buzluga atip sabah erkenden cikarip oglende de pisiriyorum .Cozulmesi icin 2 saat yeterli.

  • hamuru cozuldukten sonra yine istediginiz kadar inceltip.istediginiz sekilleri verebilirsiniz.icine de bence en cok peynir yakisiyor.kiymayla denedigimde bana agir gelmisti.icini koyup selini verip yumurta sarisi ve corek otuyla susleyin. afiyet olsun...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Bak canim hemen seni taki be aldim bile tekrar geri dönmem uzun sürmedi ellerine saglik börek afiyetler olsun.

burcunokta dedi ki...

Böregin görüntüsünden belli çıtır çıtır oluşu, ellerinize saglık. sevgiler.

emelce yemek dedi ki...

tesekkurler .

peynir hösmelimi dedi ki...

Ay ben bu börege bayildim hemen denemeliyim.
ellerine saglik.
Sevgilerimle.

CAHİDE dedi ki...

Eminim nefis olur ama bana yağı çok geldi.üstelik ben sadece tereyağı ve zeytinyağı kullanıyorum.Ama görüntü müthiş,ellerine sağlık Emel...

emelce yemek dedi ki...

margarin yerine tereyagi da kllanilabiliyor.oyle de denemistim.

Related Posts with Thumbnails